Skip to main content

Ένταση στο ΕΕΘ για την καθυστέρηση στο Μετρό

Την αγανάκτησή τους για την καθυστέρηση του Μετρό στη Δελφών εξέφρασαν επιχειρηματίες της περιοχής. Δέσμευση Χατζηδάκη για επιτάχυνση του έργου ζητάει ο Τζιτζικώστας, διαβεβαιώσεις από τη διοίκηση της

Ένταση σημειώθηκε νωρίτερα κατά την ευρεία σύσκεψη στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), όταν 3 καταστηματάρχες στη Δελφών διαμαρτυρήθηκαν σε έντονο ύφος για την καθυστέρηση κατασκευής του Μετρό στην περιοχή.

Όπως είπαν, έχουν καταστραφεί οικονομικά, λόγω των εργασιών, και αδυνατούν πλέον να πληρώσουν το ΙΚΑ και τη ΔΕΗ, ενώ κατήγγειλαν πως, παρά τη δέσμευση της εταιρείας, δεν άνοιξε στις αρχές Ιουλίου το αποκλεισμένο κομμάτι στη συμβολή των οδών Μπότσαρη και Πέτρου Συνδίκα. Τόνισαν δε ότι για ένα τόσο μεγάλο έργο θα έπρεπε να προβλέπεται  αποζημίωση για τους επαγγελματίες που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, πλέον, επιβίωσης.

Από την πλευρά τους, τόσο ο διευθυντής της Μετρό Θεσσαλονίκης, Γ.Κωνσταντινίδης, όσο και ο πρόεδρος του ΕΕΘ, Μ.Ζορπίδης, δεσμεύθηκαν να αναλάβουν πρωτοβουλία την ερχόμενη εβδομάδα, προκειμένου να διερευνήσουν τις δυνατότητας λύσης του προβλήματος που έχει προκύψει.

Λαμβάνοντας το λόγο, ο αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας υπογράμμισε πως με τους ρυθμούς που κατασκευάζεται το μετρό, δεν θα έχει ολοκληρωθεί ούτε το 2020. Τόνισε ακόμη ότι «δεν πρέπει να ξαναδούμε τους υπουργούς, που θα ανέβουν στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο για τη ΔΕΘ, να μας λένε τα ίδια, ότι δηλαδή το έργο θα ολοκληρωθεί στην ώρα του. Θέλουμε πράξεις και όχι λόγια».

Ο κ. Τζιτζικώστας ανέφερε ακόμη πως, κατά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη, ζήτησε την προσωπική του παρέμβαση, προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες κατασκευής του έργου.

Πάντως, η διοίκηση της Μετρό Θεσσαλονίκης επιμένει πως το έργο θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2016. Όπως είπε, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Κωνσταντινίδης, οι αρχαιολογικές εργασίες βρίσκονται στο 73% και θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, τα έργα πολιτικού μηχανικού βρίσκονται στο 44%, ενώ έχει ήδη αρχίσει η κατασκευή των συρμών στην Ιταλία.