Skip to main content

Ελπίδες ότι θα ξανανοίξει τα φτερά της η Argo Airways

Το κρίσιμο χρονικό ορόσημο, από το οποίο θα διαφανεί εάν η εταιρεία θα απογειωθεί ή θα παραμείνει «δεμένη» στα νερά του Παγασητικού, έχει οριστεί για το τέλος της εβδομάδας. Ελπίδες ότι θα συνδράμουν
Ελπίδες ότι μπορεί να τα καταφέρει να «ανοίξει» και πάλι τα φτερά της, έχουν αρχίσει να διαφαίνονται για την «Argo Airways», που κινδυνεύει άμεσα με αναστολή λειτουργίας, λόγω έλλειψης ρευστότητας.
Το κρίσιμο χρονικό ορόσημο, από το οποίο θα διαφανεί εάν η μοναδική εταιρεία υδροπλάνων στη χώρα θα απογειωθεί ή θα παραμείνει «δεμένη» στα νερά του Παγασητικού, έχει οριστεί για το τέλος της εβδομάδας.
Η διοίκηση της επιχείρησης γνωστοποίησε τις προηγούμενες ημέρες ότι πριν εκπνεύσει η τρέχουσα εβδομάδα θα ανακοινώσει τις προθέσεις της για τη συνέχιση ή μη των δρομολογίων που εκτελούσαν τα υδροπλάνα της, σταθμίζοντας, προηγουμένως, το κατά πόσο οι τοπικοί παραγωγικοί και επιχειρηματικοί φορείς του τουριστικού τομέα της Μαγνησίας είναι πρόθυμοι να συνδράμουν στην αύξηση κεφαλαίου της Argo Airways.
Πριν περίπου 10 ημέρες ο νομάρχης Μαγνησίας, όπως είχε αποκαλύψει η Voria.gr, είχε θέσει προ των ευθυνών τους, τους επιχειρηματικούς φορείς του Βόλου, ζητώντας τους να βοηθήσουν στη διάσωση της εταιρείας.
«Δεν πρόκειται απλώς για τη διάσωση μιας εταιρείας που βρίσκεται σε κρίση, αλλά για τη διάσωση ενός πολύτιμου αναπτυξιακού πόρου για την περιοχή μας», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Απόστολος Παπατόλιας προσθέτοντας ότι «όλοι πρέπει να αντιληφθούν ότι στηρίζοντας την Argo Airways ουσιαστικά στηρίζουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα».
Με την παρέμβασή της εκείνη η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Μαγνησίας επιχείρησε να κινητοποιήσει τους τοπικούς φορείς να αγοράσουν μετοχές της επιχείρησης, συνολικής αξίας περίπου 200.000 ευρώ. Ένα ποσό όσο περίπου και το χρέος που προσπαθεί να καλύψει η εταιρεία, προκειμένου να εξυπηρετήσει στοιχειωδώς τη λειτουργία της ενόψει του καλοκαιριού. Στελέχη της Argo Airways μέσα στην εβδομάδα εξέφραζαν αισιοδοξία για την έκβαση του εγχειρήματος, αλλά πριν ξεκαθαρίσει το τοπίο είναι παρακινδυνευμένο να διαβεβαιώσει κανείς για μια θετική εξέλιξη.
Το προηγούμενο Σάββατο, πάντως, η εταιρεία ολοκλήρωσε την ετήσια γενική συντήρηση του υδροπλάνου που εκτελούσε τα δρομολόγια από το υδατοδρόμιο του Βόλου προς τα αεροδρόμια Σκιάθου, «Μακεδονία» στη Θεσσαλονίκη και «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην Αθήνα.
Υπενθυμίζεται ότι η Argo Airways δραστηριοποιείται από τον Οκτώβριο του 2009 συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας στο νομό Μαγνησίας και ιδιαίτερα στις μεταφορές, τον τουρισμό, το εμπόριο κλπ.
Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες της –λόγω γραφειοκρατικών εμποδίων και άλλων επιπλοκών, που δυσχέραιναν την ομαλή λειτουργία κι απόδοσή της, όπως παραδέχεται και ο νομάρχης Μαγνησίας- έχουν περιέλθει σε δυσμενή οικονομική θέση και δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα διαρκώς αυξανόμενα έξοδα της επιχείρησης.