Skip to main content

Μνημόνιο συνεργασίας ΤΑΡ με Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής

Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του ΤΑΡ και του Δικτύου που δημιούργησαν οι φορείς των βορειοελλαδικών επιχειρήσεων.

Το Δίκτυο Κοινωνικής Αλλελεγγύης & Αρωγής των επιχειρηματικών φορέων της βόρειας Ελλάδας επέλεξε ως βασικό συνεργάτη για την υλοποίηση της πολιτικής του στο χώρο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου, ο γνωστός ΤΑP, που στις 17 Μαΐου θα εγκαινιάσει επίσημα, στη Θεσσαλονίκη, τις κατασκευαστικές εργασίες του μεγάλου αυτού έργου.

Σήμερα το μεσημέρι, ο πρόεδρος του Δικτύου και πρώην πρόεδρος του ΣΒΒΕ Νικόλαος Πέντζος και ο Ρίκαρντ Σκούφιας, διευθυντής του ΤΑΡ για την Ελλάδα, υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας των δύο φορέων με αντικείμενο την από κοινού υλοποίηση δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας στο βορειοελλαδικό τόξο.

Το Δίκτυο, που άρχισε να λειτουργεί το 2012, έως σήμερα έχει υποστηρίξει περί τα 55 ιδρύματα και κοινωνικούς φορείς, διαθέτοντας περί τις 500.000 ευρώ, "μεταφρασμένα" σε είδος, αξιοποιώντας την προσφορά περισσοτέρων των 350 επιχειρήσεων, μελών των ΣΒΒΕ, ΣΕΒΕ, ΕΒΕΘ, ΒΕΘ, ΕΕΘ και ΕΣΘ.

Το Δίκτυο λοιπόν, στο εξής, θα αποτελέσει συνεργάτη και δίοδο μέσω της οποίας ο ΤΑΡ, θα υποστηρίξει τις κοινωνίες από οποίες διέρχεται ο αγωγός σε ελληνικό έδαφος. Η δυνατότητα συνεργασίας των δύο φορέων, έχει ήδη δοκιμαστεί όταν διατέθηκαν 50.000 ευρώ για την ανακούφιση πλημμυροπαθών του Έβρου.

Αναφερόμενος στην πολιτική εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του TΑΡ o κ. Σκούφιας είπε, ότι αυτή έχει τρεις πολύ συγκεκριμένες προτεραιότητες: Την δημόσια υγεία και ασφάλεια των πολιτών από τις περιοχές που διέρχεται ο αγωγός, το βιοτικό τους επίπεδο και την βελτίωσή του και, την περιβαλλοντική προστασία.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο επικεφαλής του ΤΑΡ για την Ελλάδα είπε ότι η κατασκευή του αγωγού(έναρξη κατασκευής στα μέσα του 2016 και ολοκλήρωση το 2020) θα έχει σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία της χώρας μας, ενώ ήδη και μέσα από αυστηρές διαγωνιστικές διαδικασίες, έργα έχουν ανατεθεί σε περισσότερες από 150 ελληνικές επιχειρήσεις.

Το project, πρόσθεσε, δεν επηρεάζεται στο ελάχιστο από τις πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις στην Ελλάδα ενώ το ελληνικό κράτος έχει διαχρονικά υποστηρίξει το έργο.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη πολύ σημαντική δουλειά που έγινε τα προηγούμενα χρόνια και προετοίμασε την έναρξη των εργασιών κατασκευής. Το 2015, ομάδες στελεχών του ΤΑΡ διένυσαν 1,4 εκατ. χιλιόμετρα για να ρυθμίσουν θέματα περιβαλλοντικά, υγείας και ασφάλειας, ενώ για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και για να ξεπεραστούν οι αντιδράσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις εκδηλώθηκαν, πραγματοποιήθηκαν 500 και πλέον συναντήσεις με τοπικούς φορείς και κατοίκους.

Ο ΤΑΡ, τονίσθηκε, πρόκειται να καταβάλλει τις αποζημιώσεις για τις απαλλοτριώσεις που εκτελούνται, πριν αρχίσουν οι κατασκευαστικές εργασίες.