Skip to main content

Δυναμική είσοδος της «Άκτωρ» στη Βουλγαρική οδοποιία

Μετά την ολοκλήρωση του έργου στον διυλιστηριακό τομέα της Βουλγαρίας, η «Άκτωρ» πραγματοποιεί δυναμική είσοδο και στην οδοποιία, με την κατασκευή του οδικού τμήματος 36 χλμ.
Μετά την ολοκλήρωση του έργου στον διυλιστηριακό τομέα της Βουλγαρίας, η Άκτωρ πραγματοποιεί δυναμική είσοδο και στην οδοποιία της γείτονος χώρας, με την ανάληψη της κατασκευής του οδικού τμήματος 36 χλμ. επί του αυτοκινητοδρόμου Trakiya Highway, παράλληλου της Εγνατίας Οδού, που συνδέει τη Σόφια με το Μπουργκάς.

Όπως τόνισαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Σόφια η Άκτωρ έχει την ικανότητα, τους πόρους και την εμπειρία για να φέρει εις πέρας το έργο.

«Το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Trakia θα είναι στο ίδιο επίπεδο με τους δρόμους στην Ελλάδα. Θα το ολοκληρώσουμε εγκαίρως και εάν είναι δυνατόν πριν από το χρονοδιάγραμμα. Το τμήμα θα είναι έτοιμο σε 25 μήνες το αργότερο μετά την υπογραφή της σύμβασης» τόνισαν τα στελέχη της εταιρείας.

Ερωτώμενοι, δε, αν αυτός είναι ο φθηνότερος αυτοκινητόδρομος που κατασκευάστηκε ποτέ από την ΑΚΤΩΡ, εξήγησαν: «Έχουμε κατασκευάσει τόσο φθηνότερους όσο και πιο ακριβούς αυτοκινητόδρομους. Το εν λόγω έργο θα είναι μια κατασκευή ενός κατ ΄αποκοπή τμήματος και γι΄ αυτό η τιμή είναι πολύ χαμηλή».

Παράλληλα, διευκρινίστηκε ότι το προσωπικό που θα προσληφθεί από την εταιρεία θα είναι το 80-90% από την τοπική βουλγαρική αγορά και θα αριθμεί πάνω από 1000 άτομα, ενώ όλα τα αδρανή υλικά θα παρέχονται από την τοπική αγορά της Βουλγαρίας και δεν θα εισάγονται από το εξωτερικό.

Εξάλλου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση οι εκπρόσωποι της εταιρείας απέρριψαν το ενδεχόμενο η Άκτωρ να αντιμετωπίσει προβλήματα με την κατασκευή του έργου, λόγω της χαμηλής τιμής που προσέφερε.

Υπενθυμίζεται ότι η Άκτωρ απέκτησε το απόλυτο προβάδισμα για την κατασκευή του έργου, καθώς έδωσε τη χαμηλότερη προσφορά, μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων, της τάξης των 111,6 εκ. ευρώ για το σύνολο του έργου, αφήνοντας πίσω της άλλες 10 κατασκευαστικές επιχειρήσεις που είχαν υποβάλλει προσφορά.