Skip to main content

Δραματική επιστολή 78 επιχειρήσεων για τα 1.300 φορτηγά στο Καλοχώρι

Η λίστα με τις 78 επιχειρήσεις των περιοχών Καλοχωρίου και Διαβατών και οι κινήσεις τους γύρω από το μείζον πρόβλημα των οδικών έργων.

Την αύξηση της πίεσης τόσο προς την κυβέρνηση, όσο και προς την αυτοδιοίκηση προωθούν οι δεκάδες επιχειρήσεις της Δυτικής Θεσσαλονίκης επιχειρήσεις που υφίστανται τις συνέπειες της κυκλοφορίας σε καθημερινή βάση 1300 φορτηγών, τα οποία μεταφέρουν φορτία του λιμανιού και προκειμένου να προσεγγίσουν είτε την ΠΑΘΕ, είτε την Εγνατία Οδό είναι υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν το περιορισμένης δυναμικότητας και κακοσυντηρημένο οδικό δίκτυο του Καλοχωρίου.

Τελικός στόχος είναι να ληφθούν άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για τα προβλήματα που προέκυψαν από το σχεδιασμό και την πορεία υλοποίησης των έργων στην ευρύτερη περιοχή του κόμβου Κ16 στη Λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης.

Για το σοβαρό αυτό θέμα πριν από δύο εβδομάδες είχε πραγματοποιηθεί ευρεία μεν, κλειστή δε σύσκεψη στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Ως συνέχεια το απόγευμα της περασμένης Τρίτης πραγματοποιήθηκε σύσκεψη 78 επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Καλοχωρίου, οι οποίες εξέλεξαν οκταμελή επιτροπή που θα «τρέξει» το θέμα και την απαρτίζουν οι εξής εκπρόσωποι επιχειρήσεων:  Δημητριάδης Δημήτρης (ΕΚΜΕ ΑΕ), Ηλιάδης Γεώργιος (ΗΛΙΑΔΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ), Καλλίας Χρήστος (DORAL), Κεχαγιάς Βασίλης (ΚΕΧΑΓΙΑΣ Β. & Λ. ΟΕ), Μιχαλόπουλος Στυλιανός (ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΙ ΑΦΟΙ ΑΒΕΕ), Σιαφάρας Νίκος (ΣΙΑΦΑΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ), Τσακνάκη Θάλεια (ΤΣΑΚΝΑΚΗ Ε. & Δ. Γ. ΟΕ) και Χατζόπουλος Λευτέρης (Α. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ).

Δραματική επιστολή

Ως τρίτη κίνηση για τη δημοσιοποίηση της έντασης του προβλήματος είναι η αποστολή αναλυτικής επιστολής προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, με κοινοποίηση στην υφυπουργό Μακεδονίας – Θράκης, στον Περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, στους δημάρχους Μενεμένης και Δέλτα, στον πρόεδρο ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε. και στο Γραφείο Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη. Η επιστολή –το περιεχόμενο της οποίας αποκαλύπτει σήμερα η Voria.gr- έχει τίτλο «Ολοκλήρωση έργων στον κόμβο Κ16, σύνδεση του λιμανιού Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ, βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών στην περιοχή Καλοχωρίου – Διαβατών» και αναφέρει τα ακόλουθα:  

«Κύριοι/ες,

στη συνέχεια της σύσκεψης των Επιμελητηρίων της πόλης με τους αρμόδιους φορείς και επιχειρήσεις της περιοχής Καλοχωρίου – Διαβατών, σχετικά με τα προβλήματα που προέκυψαν για τις τελευταίες από το σχεδιασμό και την πορεία υλοποίησης των έργων στην ευρύτερη περιοχή του κόμβου Κ16 στη Λαχαναγορά Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14.03.2017 ευρεία σύσκεψη εκπροσώπων πλέον των 75 επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή.

Στη σύσκεψη αυτή αποφασίστηκε:

- Η δημιουργία άτυπης και προσωρινής επιτροπής για την προετοιμασία και τον συντονισμό των περαιτέρω ενεργειών.

-Η ενημέρωση και των υπολοίπων επιχειρήσεων της περιοχής, πέραν των αρχικών 75 ενημερωμένων.

-Η άμεση, εντός των επόμενων 15 ημερών, επαφή με τους ανωτέρω αναφερόμενους φορείς με σκοπό την πίεση και τη δέσμευση αυτών στην εξεύρεση λύσεων, σύμφωνα με τις ανάγκες της περιοχής, καθώς και την επιτάχυνση και απρόσκοπτη συνέχιση των κυκλοφοριακών και των έργων υποδομής.

Να τονίσουμε εδώ ότι, η απόφαση για την πιο οργανωμένη προώθηση του αιτήματος για την άμεση ολοκλήρωση των έργων πάρθηκε στη βάση της διαπίστωσης ότι δεν μπορεί να συνεχίσουν να είναι αποδεκτοί οι συνήθεις αργοί ρυθμοί υλοποίησης των δημοσίων έργων, η ασυνεννοησία των Υπηρεσιών και στο τέλος, η διαιώνιση μιας κατάστασης που καθημερινά, και ιδιαίτερα σε περιόδους οικονομικής κρίσης, καταστρέφει, αντί να βοηθά, τις προσπάθειες των τοπικών επιχειρήσεων για επιβίωση, πόσο μάλλον για ανάπτυξη.

Θεωρώντας ότι γνωρίζετε επαρκώς, ως οφείλετε, τα μόνιμα αλλά και τα νέα προβλήματα που δημιούργησαν οι κυκλοφοριακές αλλαγές στην περιοχή, καθώς και την ακτινογραφία των επιχειρήσεων και την οικονομική δραστηριότητα στην οικονομική ζώνη Διαβατών – Καλοχωρίου, σας θυμίζουμε ότι:

1. Στην περιοχή δραστηριοποιούνται εκατοντάδες επιχειρήσεις με αντικείμενο τις μεταφορές, την μεταποίηση, το εμπόριο και τις υπηρεσίες και απασχολούνται κάποιες χιλιάδες εργαζομένων.

2. Ο όγκος και ο αριθμός των εξαγομένων, αλλά και των μεταφερόμενων στην εσωτερική αγορά προϊόντων, μέσω των εθνικών οδών, αλλά και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, είναι τεράστιος με στοιχεία που ελπίζουμε ότι έχετε χρησιμοποιήσει στο σχεδιασμό των παρεμβάσεών σας και που εν πάση περιπτώσει μπορούμε να βοηθήσουμε να καταγράψετε και να αρχειοθετήσετε.

3. Η σημερινή, σε κατάσταση ύφεσης, μεταφορική δυναμικότητα του λιμανιού Θεσσαλονίκης, από και προς αυτό, αναφέρεται σε 1300 φορτηγά κατά μέσο όρο ημερησίως, όλο το χρόνο. Τα στοιχεία δόθηκαν από τον Ο.Λ.Θ. και δεν αφορούν την προβλεπόμενη με όποιο τρόπο αναβάθμιση του λιμανιού.

Όλος αυτός ο όγκος διακινείται μέσω του απαρχαιωμένου και μερικώς ή ολικώς κατεστραμμένου παλιού οδικού δικτύου (σχεδιασμός αγροτικής οδοποιίας, ελαφράς κυκλοφορίας, απουσία υποδομών ομβρίων κλπ.), του ημιτελούς στοιχειωμένου κόμβου Κ16 ή της ξεχασμένης οδογέφυρας από λιμάνι προς ΠΑΘΕ.

4. Ο σχεδιασμός των όποιων αλλαγών και η αξιοποίηση της θέσης και των δυνατοτήτων της περιοχής, όπως το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, και η δημιουργία εμπορευματικού, διαμετακομιστικού κέντρου στα 600 στρέμματα του τέως στρατοπέδου Γκόνου, όταν δεν υποστηρίζεται από τα ανάλογα έργα υποδομής τελικά οδηγεί στην απαξίωσή τους και τον μαρασμό τους. 

5. Η επίκληση της αδυναμίας εξεύρεσης πόρων, οι γραφειοκρατικές καθυστερήσεις αλλά και η μη βοήθεια, εκμετάλλευση και ανάπτυξη των ζωντανών και υπαρχόντων οικονομικών φορέων δεν μπορεί εσαεί να αποτελεί δικαιολογία για την προδιαγεγραμμένη αντικειμενικά αποτυχία αυτού του κεντρικού σχεδιασμού. Απαιτούμε λοιπόν άμεσα σήμερα στο και πέντε και όχι αύριο:

A. Την ολοκλήρωση και του υπολοίπου 10%, όπως παραδέχεστε, της κατασκευής του κόμβου Κ16 και την ολοκληρωμένη παράδοσή του σε χρήση.

B. Το ξεπέρασμα των όποιων προβλημάτων με τον ανάδοχο του έργου του κόμβου Κ16, με γνώμονα πάντα βεβαίως την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος και την οριστική και δίκαιη διευθέτηση των προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις.

Λάβετε υπ’ όψιν ότι η συνέχιση της μη ολοκλήρωσης του ελάχιστου 10% του έργου στραγγαλίζει τις επιχειρήσεις της περιοχής και συνεχίζει την κυκλοφοριακή ασφυξία που πλησιάζει πλέον τα 10 χρόνια.

Γ. Την αντιμετώπιση ως αυτόνομου έργου, ιδιαίτερης βαρύτητας και την επιτάχυνση των διαδικασιών μελέτης, δημοπράτησης και κατασκευής της ξεχασμένης οδογέφυρας, που συνδέει το λιμάνι Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ από και προς την Αθήνα.

Ο χρονικός προγραμματισμός που μας ανακοινώθηκε για το 2022 κρίνεται επιεικώς απαράδεκτος: Θεωρούμε ότι μπορεί όλη η διαδικασία να επιταχυνθεί έτσι ώστε να σταματήσει να παραπέμπει η εικόνα ενός εγκαταλειμμένου κουφαριού σε άλλες εποχές και σε τριτοκοσμικές καταστάσεις.

Δ. Την ολοκλήρωση του κυκλικού δακτύλιου (roundabout), που ήδη ξεκίνησε και παρουσιάστηκε ως προσωρινή λύση, μέχρι την ολοκλήρωση της οδογέφυρας της οδού Πόντου, που ενώ κρίνεται ανεπαρκής για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, βελτιώνει στοιχειωδώς τις προσβάσεις από και προς τη Λαχαναγορά και την εσωτερική περιφερειακή.

Θεωρούμε ότι απόψεις που έχουν παρουσιαστεί από συμμετέχοντες στις συσκέψεις μας και αφορούν το δίκτυο της ΔΕΗ, τον σωληνοδιάδρομο των ΕΛΠΕ, θα βοηθούσαν και πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη.

Ε. Τη διαβούλευση και τον συνυπολογισμό των προτάσεων των σχετιζόμενων επιχειρήσεων αναφορικά με τους σχεδιαζόμενους άλλους δύο ισόπεδους κυκλικούς δακτυλίους κάτω από την ΠΑΘΕ προς Καλοχώρι, έτσι ώστε η κατασκευή τους να αποσυμφορίζει τον κυκλοφοριακό φόρτο και να διευκολύνει τις γειτονικές επιχειρήσεις.

ΣΤ. Την ενημέρωση για το σχεδιασμό που υπάρχει για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που δημιουργεί η κατασκευή της οδογέφυρας στην οδό Πόντου στο σύνολό της και ειδικότερα στην απόληξή της, καθώς και στις όμορες κάθετες και παράλληλες οδούς.

Σας θυμίζουμε εδώ ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ προβλέπει τη μία είσοδο για το διαμετακομιστικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου να δημιουργείται στην οδό Πόντου και τη δεύτερη και τρίτη στους διπλανούς δρόμους (Σ. Βέμπο, παλιά συμμαχική ή και αλλού).

Ζ. Τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και την κατασκευή του δικτύου ομβρίων στην περιοχή, έτσι ώστε να μη δημιουργεί η παραμικρή βροχή πλημμύρες και οδούς απροσπέλαστες σε ανθρώπους και οχήματα.

Η συνεχιζόμενη απουσία δικτύου ομβρίων, πέρα του ότι από μόνη της αποτελεί μια απαράδεκτη κατάσταση, δεν συνάδει και με τις στοιχειώδεις και βασικές προδιαγραφές ενός οδικού σχεδιασμού καθιστώντας επιπλέον ατελέσφορες και χωρίς αποτέλεσμα τις πρωτοβουλίες δια ιδίων πόρων, για βελτιώσεις στα οδοστρώματα που αναλαμβάνουν οι Δήμοι και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις της περιοχής.

Η. Τέλος, και μέχρι την ολοκλήρωση όλων των προηγούμενων, ζητούμε να διατεθούν οι πόροι και να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες αντικατάστασης των ολικώς ή εκτεταμένως κατεστραμμένων οδοστρωμάτων και η, σύμφωνα με τις νέες ανάγκες που δημιούργησε η βαριά κυκλοφορία, κατασκευή της υποδομής των οδών στις οποίες διοχετεύτηκε η κυκλοφορία από και προς το λιμάνι.

Οι δρόμοι αυτοί είχαν διαφορετικό αρχικό σχεδιασμό (πλάτος, υποδομή, οδόστρωμα, δίκτυα) και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στον υπάρχοντα κυκλοφοριακό φόρτο, όσον αφορά στον αριθμό, στο μέγεθος και στο βάρος των κινούμενων οχημάτων και φυσικά δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τις νέες συνθήκες από άποψη κυκλοφορίας που θα δημιουργήσουν οι σχεδιαζόμενες αλλαγές εθνικής πλέον σημασίας.

Ενδεικτικά λοιπόν και όχι περιοριστικά θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν επεμβάσεις:

Πρώτον, σε όλο το μήκος του δρόμου από την οδογέφυρα προς το λιμάνι (εργοστάσιο ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ), όπου λόγω της διοχέτευσης των εξερχόμενων από το λιμάνι φορτηγών, η καταστροφή είναι ολοκληρωτική και ο κίνδυνος ανατροπής των φορτηγών και οι ζημιές είναι καθημερινό φαινόμενο.

Δεύτερον, στους δρόμους που περιβάλλουν το στρατόπεδο Γκόνου (Πόντου, Σοφ. Βέμπο, παλιά συμμαχική οδός). Θεωρούμε ότι οι συγκεκριμένοι θα πρέπει να επανασχεδιαστούν έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί όχι μόνο η σημερινή εικόνα καταστροφής που υπάρχει αλλά και οι μελλοντικές κυκλοφοριακές ανάγκες που θα δημιουργήσει η εγκατάσταση ενός τεράστιου σε έκταση (600 στρέμματα) κέντρου logistics, στο οποίο θα διοχετεύεται μεγάλο μέρος του φορτίου του λιμανιού οδικώς ή σιδηροδρομικά.

Όλοι βλέπουμε αυτήν την περίοδο ότι η διακίνηση και αποθήκευση των σωλήνων του αγωγού ΤΑΡ στο χώρο του τέως στρατοπέδου, που αποτελεί ένα μικροελάχιστο δείγμα των μελλοντικών αναγκών εξυπηρέτησης του νέου κέντρου, γίνεται μετ’ εμποδίων και με χιλιάδες κινδύνους λόγω της ανεπάρκειας των υπαρχόντων δρόμων να δεχτούν τόσο μεγάλα και βαριά φορτία.

Όπως ειπώθηκε και προηγουμένως, η καθυστέρηση του νέου σχεδιασμού και η διατήρηση της σημερινής κατάστασης θα απαξιώσει μιας εθνικής σημασίας επένδυση και θα επιτείνει τα προβλήματα των γειτονικών επιχειρήσεων, λόγω της συμφόρησης που θα δημιουργήσουν οι νέες κυκλοφοριακές ανάγκες.

Θεωρώντας ότι θα ανταποκριθείτε θετικά στην πρωτοβουλία που θα αναλάβουμε τις επόμενες 15 ημέρες για την κατ’ ιδίαν και ξεχωριστά πληρέστερη ενημέρωσή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας και εν εγρήγορση για οτιδήποτε θα μπορούσε να βοηθήσει.

Λάβετε ως δεδομένη την ειλικρινή πρόθεσή μας να βοηθήσουμε στο έργο σας μαζί όμως με δηλωμένη άρνησή μας να δεχτούμε τη συνέχιση της έως τώρα κατάστασης που οδηγεί σε μαρασμό και καταστροφή των επιχειρήσεων μας».

Ποιες είναι οι επιχειρήσεις

Οι 78 επιχειρήσεις των περιοχών Καλοχωρίου και Διαβατών που συντονίζονται σε αυτή τη φάση γύρω από το πρόβλημα των οδικών έργων στην περιοχή είναι οι ακόλουθες:  

Επιχείρηση    Ονοματεπώνυμο

BIOFIAL Κ. ΧΑΤΖΗΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ Α.Ε.    Χατζηευστρατίου Κων/νος
DIVANI HELLAS ΑΕ    Παγιάντζας Αθανάσιος
DORAL    Καλλίας Χρήστος
INTERSEA CONTAINER SERVICES ΕΠΕ    Σεραφειμίδης Πρόδρομος
KEROS HELLAS ΕΠΕ    Βλάχος Χρήστος
MAKIOS LOGISTICS    Μακιός Στρ. Θρασύμβουλος
MATECO HELLAS    Τσαλόπουλος Αντώνης
OXFORD COMPANY    Τσιόλιας Χρήστος
PENTAGON A.E    Παπαδόπουλος Ιορδάνης
STEFOS TRANS    Στέφος Δημήτριος
SUPERLUX ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΒΕΕ    Δημητρίου Ν.
ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΑΕ    Αδαμίδης Αλέξανδρος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΔΟΞΑΝΗΣ Α. ΟΕ    Αναγνωστόπουλος Εμμ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ    Αναστασιάδης Στέφανος
ΑΣΜΕΝΙΑΔΗ ΑΦΟΙ ΧΡ. ΟΕ    Ασμενιάδης Σεραφείμ
ΒΑΜΒΑΛΗΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΒΕΕ    Βάμβαλης Νίκος
ΒΡΟΧΙΔΗΣ ΧΑΤΖΗΣ ΑΕ    Μουζενίδης Παύλος
ΓΙΑΝΤΣΗΣ Δ. ΚΑΙ ΣΙΑ ΑΕ    Γιάντσης Ανδρέας / Δημήτρης
ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γεώργιος    ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΥΣΙΚΑ
ΓΚΑΡΑΓΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΕ    Γκαράγκος Αθανάσιος
ΓΚΟΝΤΟΣΙΔΗΣ Α. & Δ. Α.Ε.Β.Ε.    Γκοντοσίδης Θανάσης
ΔΕΜΙΡΗ ΑΦΟΙ ΙΚΕ    Δεμίρης Νικόλαος
ΔΕΡΜΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Μ.Κ. ΣΙΑ ΟΕ    Δερμετζόπουλος Κωνσταντίνος
ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΕ    Σιμόπουλος Ευστράτιος
ΔΟΚΤΟΡΗΣ ΑΘ. ΑΕ    Δοκτόρης Αθανάσιος
ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΙΚΕ    Κεραμιδά Ευαγγελία
ΕΚΜΕ Α.Ε.    Δημητριάδης Δημήτρης / κ. Καρυώτης
ΕΛΒΕ - ΣΑΚΙΖΛΗΣ ΑΕ    Σακιζλής Βασίλειος
ΕΛΓΕΚΑ    Κατσιώτης Αλέξανδρος
ΕΥΡΩΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΠΕ    Χαλδέζος Γιώργος
ΗΛΙΑΔΗΣ ΚΑΡΓΚΟ ΑΕ    Ηλιάδης Χριστόδουλος
ΗΛΙΑΔΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ    Ηλιάδης Γεώργιος
ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚ. Ι. – NISSAN    Θεοδοσίου Γιάννης / Γυλός Γιάννης
ΚΑΝΑΚΑΣ ΕΠΕ    Κανάκας Θεόδωρος
ΚΑΝΑΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΕ    Κανάκης Βασίλειος
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ Γ. -ΕΜΠΟΡΙΟ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ    Καραγιαννίδης Γεώργιος
ΚΑΡΑΠΑΤΟΓΛΟΥ Ι ΚΑΙ ΥΙΟΣ ΟΕ    Καραπάτογλου Ιωάννης
ΚΑΡΑΣΑΝΤΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ    Καρασαντλής Γεώργιος
ΚΑΡΑΣΟΥΛΗΣ ΑΕ    Καρασούλης Αθανάσιος
ΚΑΣΑΠΗΣ Δ. & ΥΙΟΙ ΟΕ    Κασάπης Κλεάνθης
ΚΕΧΑΓΙΑΣ Β. & Λ. ΟΕ    Κεχαγιάς Βασίλης
ΚΟΥΠΚΑΣ ΕΠΕ    Κούπκας Γιώργος
ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ Ε – ΠΟΠΠΗΣ Η ΟΕ    Κουρτίδης Ελευθέριος / Χρήστος
ΚΡΟΝΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ    Παρασίδης Λάζαρος
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ Α. ΑΕ (INART)    Κωνσταντινίδης Βασίλειος
ΛΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ    Λιάκος Βαλάντης
ΜΑΜΑΔΑΣ Σ&Α ΑE (PORTO PALACE HOTEL)    Μαμαδάς Δημήτρης
ΜΑΞΙΜ ΚΑΛΤΣΙΔΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΕ    Καλτσίδης Κώστας
ΜΕΓΑΛΙΔΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ    Μεγαλίδης Μιλτιάδης
ΜΕΝΕΞΟΠΟΥΛΟΙ ΑΦΟΙ Δ. ΟΕ    Μενεξόπουλος Δημήτρης
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΙ ΑΦΟΙ ΑΒΕΕ    Μιχαλόπουλος Δ. Στυλιανός
ΜΠΟΖΙΝΗ ΑΡΕΤΗ ΜΕΠΕ    Μποζίνης Γιώργος
ΜΠΟΥΖΑΚΗΣ Α. ΑΕ    Μπουζάκης Αχιλλέας
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ    Μυτιληναίος Σπύρος
ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΑΕ - "ΔΕΛΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ"    Νικολαΐδης Διαμαντής
ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΕ    Παυλίδης Κωνσταντίνος
ΠΡΟΜΕΞ ΕΠΕ    Κεχίδης Θεοδόσης
ΣΙΑΦΑΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ    Σιαφάρας Νίκος
ΣΙΓΓΙΡΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΦΑΡΜΑ    Σιγγιρίδου Ειρήνη
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ AE    Σιδηροπούλου Μαίρη
ΣΙΚΑ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ    Χατζηφώτης Σπύρος
ΣΟΥΛΙΔΗ ΑΦΟΙ ΟΕ    Σουλίδης Νικόλαος
ΣΥΓΓΕΝΙΔΗΣ ΑΕ    Συγγενίδου Μαρία
ΤΖΑΓΓΑΤΖΗ ΑΘ. & ΚΩΝ. ΟΕ    Τζαγγάτζη Κωνσταντία
ΤΖΙΟΤΖΙΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ    Τζιότζιος Κωνσταντίνος
ΤΟΥΡΟΥΛΙΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ    Τουρουλίνης Βασίλειος
ΤΡΑΝΣ ΟΛΥΜΠΙΚ ΕΠΕ    Πύρος Γιώργος
ΤΡΑΝΣΚΟΜΠΙ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΕΠΕ    Χαριτίδης Ματθαίος
ΤΣΑΚΝΑΚΗ Ε. & Δ. Γ. ΟΕ    Τσακνάκη Θάλεια
ΤΣΟΠΕΛΑΣ ΑΕ    Τσόπελας Γιάννης
ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Α.Ε.    Τσουρέκας Θάνος
ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΦΟΙ ΑΒΕΕ    Χαΐτογλου Κώστας
ΧΑΙΤΟΓΛΟΥ-ΧΑΡΤΕΛ ΑΒΕΕ    Χαΐτογλου Κώστας
ΧΑΝΤΖΑΡΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΕ    Χαντζάρης Δημήτρης
ΧΑΡΟΥΠΑΚΗΣ Α. ΚΑΙ ΣΙΑ ΙΚΕ    Χαρουπάκης Απόστολος  / Ζήσης
ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΟΥΦΕΤΟΠΟΙΪΑ        Τσιατσιάνης Βασίλης
ΧΑΤΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ    Χατζής Αλέξανδρος
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α. ΑΕ    Χατζόπουλος Ελευθέριος
ΨΗΜΜΙΤΗΣ Π. & ΣΙΑ ΟΕ    Ψημμίτης Πέτρος