Skip to main content

Σπίρτζης: Πολιτικός στρατός 2.500 υπαλλήλων στον ΟΑΣΘ

Σε εξέλιξη η ενημέρωση για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου.

Για πολιτικό στρατό 2.500 υπαλλήλων στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ έκανε λόγο μιλώντας στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου που έχει ως θέμα ημερήσιας διάταξης τις συγκοινωνίες των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

 Στη συνεδρίαση είναι παρόντες ο Πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Σάββας Παναγιωτίδης και το μέλος του Δ.Σ., Φώτης Μπίμπασης.

Ο κ.Σπίρτζης διαβεβαίωσε ότι δεν καταργείται το μειωμένο εισιτήριο των 60 λεπτών, που χρησιμοποιούν άνεργοι, φοιτητές και ΑμΕΑ. Ο κ. Σπίρτζης κατήγγειλε ότι συντελείται παραπληροφόρηση από συγκεκριμένους κύκλους γύρω από αυτό το θέμα και ανακοίνωσε ότι το μειωμένο εισιτήριο των 60 λεπτών θα μπορεί να ενσωματώνεται στην προσωποποιημένη κάρτα. Επίσης, σημείωσε ότι στόχος του υπουργείου είναι όσοι δικαιούνται εκπτωτικής πολιτικής να μη μείνουν έξω από τη λογική της προσωποποιημένης κάρτας.

«Προφανώς και δεν θα καταργηθεί το μειωμένο εισιτήριο» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και υποστήριξε ότι πίσω από τα παραπλανητικά δημοσιεύματα κρύβονται συγκεκριμένοι κύκλοι που επιθυμούν να απαξιώσουν το έργο του υπουργείου.Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι τα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων δεν είναι δυνατόν να ταυτοποιούν εάν κάποιος είναι δικαιούχος μειωμένου εισιτηρίου.

Παρουσιάζοντας τους στόχους της πολιτικής του υπουργείου για τις αστικές συγκοινωνίες ο κ.Σπίρτζης τόνισε ότι επικεντρώνονται στους εξής άξονες:

-Ενοποίηση διαδικασιών και δομών των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και Αθήνας. «Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν διαφορετική τιμολογιακή πολιτική και διαφορετικές επιδοτήσεις», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Σπίρτζης.

-Διαγωνισμός για συμβατά ηλεκτρονικά εισιτήρια και προσωποποιημένες κάρτες για ΟΟΣΑ-ΟΑΣΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ

-επέκταση υποδομών μέσων σταθερής τροχιάς

-Μείωση κόστους από κυκλώματα που λυμαίνονταν τις αστικές συγκοινωνίες

-Ανανέωση στόλου αστικών συγκοινωνιών σε συνδυασμό με ανασχεδιασμό γραμμών με μικρά ηλεκτρικά λεωφορεία στις γειτονιές και λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας στις κύριες γραμμές. Η ανανέωση θα συνδυαστεί με τη δημιουργία μιας νέας παραγωγικής δομής για το κομμάτι της βαριάς συντήρησης και στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται υπό επεξεργασία σχέδιο για την αξιοποίηση της υπό εκκαθάρισης ΕΛΒΟ.

Στέλιος Παππάς

«Με τη χρηστή διοίκηση, εξασφαλίσαμε επίπεδο συγκοινωνιών ανεκτό», σημείωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, μιλώντας για το έργο της νυν διοίκησης.

Μάλιστα, πρόσθεσε πως λόγω σωστής διαχείρισης, η νέα διοίκηση έχει εξοικονομήσει ήδη 18 εκατ. ευρώ.

Ακόμα, ο ίδιος διευκρίνισε ότι η θέση του δεν είναι μόνιμη και πως δεν έχει καμία διάθεση να κάνει σταδιοδρομία ως εκκαθαρίστης.

Σάββας Παναγιωτίδης

Τον λόγο πήρε και ο διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Σάββας Παναγιωτίδης, ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα λεωφορεία που θα βγουν εκτός στόλου του ΟΑΣΘ λόγω συμπλήρωσης 20ετίας.

Συγκεκριμένα, όπως είπε, 91 λεωφορεία θα πρέπει να αποσυρθούν μέχρι το τέλος του χρόνου ενώ 53 έχουν ήδη αποσυρθεί το τελευταίο τρίμηνο λόγω συμπλήρωσης 20ετίας. 

Ο ίδιος υπογράμμισε ακόμα ότι την ώρα που προβλέπεται στον οργανισμό να υπάρχουν 1.726 οδηγοί λεωφορείων, υπάρχουν μόνο 1.411 οδηγοί.

Ακόμα, ο κ. Παναγιωτίδης περιγράφοντας την κατάσταση που παρέλαβε η νέα διοίκηση σημείωσε πως ο στόλος των λεωφορείων ήταν ασυντήρητος τουλάχιστον 5 χρόνια και υπήρχαν προμηθευτές που είχαν να πληρωθούν έως και 11 μήνες.