Skip to main content

Διπλή βράβευση για την Εθνική Τράπεζα

Βράβευση για το προϊόν «MyCash» στην κατηγορία «Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών» και για την εφαρμογή Νέου Μοντέλου Καταστημάτων Δικτύου στην κατηγορία «Διαχείριση Σχέσεων με πελάτες».
Δύο βραβεία «Marketing Excellence Awards» απονεμήθηκαν στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, σε εκδήλωσε που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο. Συγκεκριμένα, η Τράπεζα βραβεύτηκε για το προϊόν «MyCash» στην κατηγορία «Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών» και για την εφαρμογή Νέου Μοντέλου Καταστημάτων Δικτύου στην κατηγορία «Διαχείριση Σχέσεων με πελάτες».

Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη φορά στην Ελλάδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και τη συμμετοχή στις ειδικές επιτροπές αξιολόγησης, υψηλόβαθμων στελεχών του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, της ΄Ερευνας Αγοράς, καθώς και μελών της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν πολλές εταιρίες, ενώ η αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν έγινε με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους, με στόχο την ανάδειξη των εταιριών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις στην εφαρμογή ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών προγραμμάτων Μάρκετινγκ.

Όπως τόνισε η Εθνική Τράπεζα, οι βραβεύσεις αυτές αποτελούν μια ακόμα αναγνώριση της προσήλωσης της στο σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων και αποτελεσματικών δράσεων μάρκετινγκ, με στόχο την ικανοποίηση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών της και την υποστήριξή τους με σύγχρονες υπηρεσίες.