Skip to main content

Δειλά βήματα σημειώνονται στο πεδίο των αποκρατικοποιήσεων

Aν το Μαξίμου δεν πάρει οριστικές αποφάσεις για τις αποκρατικοποιήσεις, δεν θα υπάρξει πρόοδος σε αυτό το κρίσιμο μέτωπο για την εθνική οικονομία.

Στο σχέδιο νόμου για τα συνταξιοδοτικά κατατέθηκε τελικώς η σύμβαση μίσθωσης του Ιππόδρομου στο Μαρκόπουλο. Όπως συμβαίνει συνήθως, έπρεπε να φτάσουμε στο παρά 5' για να προχωρήσει το project, αλλά έστω κι έτσι μπαίνει στην τελική του ευθεία.

Στο μεταξύ, η ψήφιση διατάξεων για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανοίγει το δρόμο για την πώληση της εταιρείας. Επίσης, δημιουργεί υπεραξίες για τα projects των ΟΛΘ και ΟΛΠ. Ως γνωστόν, χωρίς αξιόπιστες σιδηροδρομικές μεταφορές, τα λιμάνια είναι πλέον «τυφλά». Ωστόσο, αν το Μέγαρο Μαξίμου δεν πάρει οριστικές αποφάσεις αναφορικά με το τι θέλει και το τι πρέπει να γίνει συνολικά στο κομμάτι των αποκρατικοποιήσεων, πραγματική πρόοδος σε αυτό το τόσο κρίσιμο, για την εθνική οικονομία, μέτωπο, δεν θα υπάρξει.

Αντιθέτως, θα προχωρούν μεμονωμένα projects, όπως αυτό το Ιπποδρόμου, ενώ τα υπόλοιπα θα εκκρεμούν. Το πρόβλημα ωστόσο έγκειται στο γεγονός ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις έχουν προϋπολογισθεί και, αν δεν γίνουν, θα λείψουν. Και το θέμα είναι πως θα λυθεί αυτό το πρόβλημα όταν θα προκύψει και πάλι. Πειστικές απαντήσεις, προς το παρόν, δεν δίνονται.