Αίτημα για να τους επιστραφούν τα χρήματα μπορούν να υποβάλλουν όσοι καταναλωτές στην αίτηση τους για το Κοινωνικό Τιμολόγιο στη ΔΕΗ προσκόμισαν Υπεύθυνη Δήλωση Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη κατά τη διαδ
Αίτημα για να τους επιστραφούν τα χρήματα μπορούν να υποβάλουν όσοι καταναλωτές στην αίτηση τους για το Κοινωνικό Τιμολόγιο στη ΔΕΗ προσκόμισαν Υπεύθυνη Δήλωση Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη κατά τη διαδικασία αλλαγής ονόματος στους λογαριασμούς ρεύματος.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΕΗ: «όσοι πελάτες προσκόμισαν στη ΔΕΗ, Υπεύθυνη Δήλωση Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) κατά τη διαδικασία αλλαγής ονόματος στους λογαριασμούς ρεύματος - προκειμένου στη συνέχεια να υποβάλλουν αίτηση χορήγησης του Κοινωνικού Τιμολογίου - μπορούν να προσέλθουν στα Καταστήματα που έκαναν την αλλαγή ονόματος και να υποβάλλουν νέο αίτημα για είσπραξη των χρημάτων που κατέβαλαν για την ΥΔΕ, προσκομίζοντας τη σχετική απόδειξη πληρωμής. Τα χρήματα θα επιστραφούν με τον επόμενο λογαριασμό ρεύματος».
Συγκεκριμένα, αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΕΗ: «όσοι πελάτες προσκόμισαν στη ΔΕΗ, Υπεύθυνη Δήλωση Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) κατά τη διαδικασία αλλαγής ονόματος στους λογαριασμούς ρεύματος - προκειμένου στη συνέχεια να υποβάλλουν αίτηση χορήγησης του Κοινωνικού Τιμολογίου - μπορούν να προσέλθουν στα Καταστήματα που έκαναν την αλλαγή ονόματος και να υποβάλλουν νέο αίτημα για είσπραξη των χρημάτων που κατέβαλαν για την ΥΔΕ, προσκομίζοντας τη σχετική απόδειξη πληρωμής. Τα χρήματα θα επιστραφούν με τον επόμενο λογαριασμό ρεύματος».