Skip to main content

Διαγωνισμός φωτογραφίας από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Στον νικητή που θα έχει βγάλει την καλύτερη φωτογραφία θα δοθεί ένα tablet- Οι φωτογραφίες θα ανεβαίνουν στο instagram με hashtag #myphotothessaloniki

Διαγωνισμό φωτογραφίας στο instagram με θέμα τη Θεσσαλονίκη διοργανώνει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Τη διεξαγωγή του διαγωνισμού ανακοίνωσε σήμερα η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης - Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της ΠΚΜ κ. Βούλα Πατουλίδου στο μήνυμα της για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού.

«Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού είναι η αφορμή. Η Θεσσαλονίκη είναι πάντα η αιτία για να ξεκινήσουν δράσεις προστιθέμενης αξίας για τον τουρισμό. Η Θεσσαλονίκη υποδέχεται και γιορτάζει φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού με χιλιάδες κλικ μέσα από τα μάτια των Θεσσαλονικιών και των επισκεπτών της! Χιλιάδες Θεσσαλονικείς και επισκέπτες δεν σταματούν να φωτογραφίζουν αυτήν την πόλη, σε κάθε σημείο, κάθε ώρα και να «ντύνουν» τις όμορφες στιγμές τους με τα χρώματά της. Θα «ανεβάσουμε» τη Θεσσαλονίκη των απλών Θεσσαλονικιών έτσι όπως την βλέπουν στο Παγκόσμιο Χωριό του Instagram και του Facebook. Διαγωνισμός φωτογραφίας για όλους τους followers της Θεσσαλονίκης» ανέφερε η κα Πατουλίδου.

«Στην καθιερωμένη Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού γιορτάζουμε τη χαρά του ταξιδιού, τη γνωριμία με νέες κουλτούρες και πολιτισμούς, τις νέες εμπειρίες που αποκτά ο καθένας μέσα από το ταξίδι. Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα είναι αφιερωμένη στον «Αειφόρο Τουρισμό-Εργαλείο Ανάπτυξης». Η Θεσσαλονίκη είναι γεμάτη ιστορίες. Φιλόξενη, πολύχρωμη, πολυποίκιλη. Μια πόλη ανοιχτή που σου δίνει την δυνατότητα να την ανακαλύψεις», πρόσθεσε η κ. Πατουλίδου.

«Μια καρδιά γεμάτη ιστορίες, όπου μπορείς να ζήσεις τη δική σου μοναδική κι αξέχαστη ιστορία είτε είσαι ντόπιος είτε ταξιδιώτης μ ένα κλικ και να την διηγηθείς σε όλους μ ένα ακόμη! Οι φωτογραφίες θα ανεβαίνουν στο instagram με hashtag #myphotothessaloniki. Στον νικητή της καλύτερης ιστορίας που θα ειπωθεί με μια φωτογραφία θα δοθεί ένα tablet ενώ οι καλύτερες φωτογραφίες και οι ιστορίες της Θεσσαλονίκης που θα ειπωθούν με «1000 λέξεις» θα έχουν την δική τους... αειφορία στα social media του Οργανισμού. Θέλουμε κλικ, θέλουμε like, θέλουμε tag, προώθηση και followers, όλα όσα μπορούν να ενισχύσουν την web παρουσία της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού. Την αύξηση της επισκεψιμότητας του portal μας thessaloniki.travel, την ενίσχυση του fanbase του Οργανισμού στα social media» είπε ακόμα η ίδια.

«Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού» καταλήγει η κ. Πατουλίδου στο μήνυμά της, «βρίσκει τη Θεσσαλονίκη σε καλό δρόμο καθώς έχει κερδίσει επισκέπτες σε σύγκριση με πέρυσι. Προσδοκά οφέλη και τουριστικές ροές από νέες τουριστικές αγορές όπως είναι η Κίνα. Ο τουρισμός είναι φέτος πάλι σε άνοδο. Οι διανυκτερεύσεις εμφανίζουν αυξητική τάση. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς όλων των φορέων που συμμετέχουν στον ΟΤΘ και των επαγγελματιών του τουρισμού και της συνεχιζόμενης προσπάθειας συντονισμένης επικοινωνίας σε τοπικό επίπεδο. Η αύξηση είναι τιμή για την Θεσσαλονίκη. Αν συνοδευτεί και με περισσότερες θέσεις εργασίας κι έσοδα ο πήχης ανεβαίνει. Προβάλλουμε τα πλεονεκτήματα. Δουλεύουμε για να ελαχιστοποιήσουμε τα μειονεκτήματα... Η Παγκόσμια Ημέρα συμπίπτει και με την διαπίστωση της Telegraph ότι η Θεσσαλονίκη είναι η ελληνική «απάντηση» στο Παρίσι, και όχι μόνο!».

Δείτε τους όρους του διαγωνισμού, εδώ.