Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017
x

DETROP-OENOS: 15% ΑΥΞΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΚΑΙ 5.500 ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Οι δύο εκθέσεις φέτος ανέδειξαν ως κυρίαρχο χαρακτηριστικό τους την σημαντική προσέλευση ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

Ο «παλμός» της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων-ποτών χτύπησε δυνατά στις εκθέσεις Detrop-Oenos, που ολοκληρώθηκαν χθες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και κατέγραψαν συνολική αύξηση κατά 15% στους εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, σε σχέση με την αντίστοιχη διοργάνωση του 2015.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι δύο εκθέσεις φέτος ανέδειξαν ως κυρίαρχο χαρακτηριστικό τους την σημαντική προσέλευση ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers), οι οποίοι ξεπέρασαν τους 300 και πραγματοποίησαν σχεδόν 5.500 στοχευμένα επιχειρηματικά ραντεβού με τους εκθέτες.

Στα αξιοσημείωτα γεγονότα των εκθέσεων περιλαμβάνεται η συμμετοχή με υψηλού επιπέδου περίπτερα πολλών μικρών και μικρομεσαίων βιομηχανιών τροφίμων, οι οποίες παρουσίασαν προϊόντα με στόχο τις ξένες αγορές.

Οι εκθέσεις ήταν ποιοτικά αναβαθμισμένες όσον αφορά στο επίπεδο όλων των συμμετοχών, αλλά και του προφίλ των επισκεπτών, συνεχίσει η ανακοίνωση.

Η Detrop και η Oenos κάλυψαν φέτος συνολικά 11 περίπτερα, έναντι 6 περιπτέρων στην προηγούμενη διοργάνωση, συγκεντρώνοντας περίπου 700 εκθέτες, έναντι 530 το 2015.

Οι hosted buyers προήλθαν από 36 χώρες του κόσμου και πιο συγκεκριμένα από Αλβανία, Βουλγαρία, F.Y.R.O.M., Κύπρο, Γερμανία, Βέλγιο, Ινδία, Ιταλία, Ελβετία, Νορβηγία, Σουηδία, Αυστρία, Γαλλία, Πολωνία, Ισπανία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Αγγλία, Η.Π.Α., Δανία, Σλοβενία, Ουκρανία, Λουξεμβούργο, Τουρκία, Αίγυπτο, Η.Α.Ε., Ρωσία, Πορτογαλία, Καναδά, Ιαπωνία κα.

Ο δυναμισμός και η εξωστρέφεια των Detrop-Oenos αποτυπώθηκαν και στις πολλές παράλληλες εκδηλώσεις τους, όπως και στα δύο μεγάλα θεματικά αφιερώματα, από τα οποία το πρώτο εστίασε στο ελαιόλαδο και το δεύτερο στα αποστάγματα και τους «πρωταγωνιστές» τους, το ούζο και το τσίπουρο.

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώθηκαν από εκδηλώσεις, όπως τα Pop-Up Restaurants, αναδυόμενα θεματικά εστιατόρια και το Corner Showroom «It’s All New to Me», έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο μέσα στην Detrop, όπου προβλήθηκαν νέα και καινοτόμα ελληνικά προϊόντα, έτοιμα προς εξαγωγή.

Για πρώτη φορά διοργανώθηκε και Φεστιβάλ Πατσά, ενώ πραγματοποιήθηκε και ο 10ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Ν.Α. Ευρώπης, μια συνδιοργάνωση με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος.




A+
A-







ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ