Skip to main content

ΔΕΘ-Helexpo: Πέντε εκθέσεις και περίπου 1.200 εκθέτες μέσα σε 5 μέρες

Η ΔΕΘ- Helexpo διανύει τον πιο πυκνό εκθεσιακό της μήνα. Προτάσεις για συνεργασία από Λαμία, Τρίπολη και Ηράκλειο. Δεκαπέντε εκθέσεις έως τον Ιούνιο.

Με πέντε κλαδικές εκθέσεις, τρεις στην Αθήνα και την διπλή Detrop - Oenos στην Θεσσαλονίκη, ανοίγει ο Μάρτιος για την ΔΕΘ-Helexpo, ο πιο βαρύς και σημαντικός εκθεσιακός μήνας της εταιρείας, που έχει κάνει σύνθημά της την Εξωστρέφεια, εκτός συνόρων αλλά και εντός Ελλάδας, έχοντας ήδη δεχθεί προτάσεις για εκθεσιακές διοργανώσεις σε Τρίπολη, Λαμία και Ηράκλειο.

Στη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα ενόψει λειτουργίας, τις επόμενες ημέρες και ταυτόχρονα, των Detrop – Oenos, Infacoma – Aquatherm και Ελλήνων Κόσμηνα, η ΔΕΘ-Ηelexpo, ετοιμάζεται να διαχειριστεί πολύ μεγάλα εκθεσιακά γεγονότα, με τις πέντε εκθέσεις, σε τρία εκθεσιακά κέντρα, να έχουν συνολικά περισσότερους από 1.170 εκθέτες, να αναπτύσσονται σε 80.000 τ.μ. και να φιλοξενούν στο πλαίσιο των διοργανώσεών τους περί τα 7.000 επιχειρηματικά ραντεβού. Άλλωστε, επειδή δεν αρκούν τα εκθεσιακά κέντρα της ΔΕΘ-Helexpo σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η «Ελλήνων Κόσμημα» θα πραγματοποιηθεί στο Metropolitan Expo.

Κατά τη συνέντευξη η υφυπ. Εσωτερικών κ. Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά θέλησε να δώσει ένα αισιόδοξο μήνυμα για την πορεία της ελληνικής οικονομίας, λέγοντας ότι «στο μέσο της διαπραγμάτευσης, που βρισκόμαστε, τα πράγματα δείχνουν ότι έχουν την δυνατότητα να βελτιωθούν, κάτι που επιδιώκει η κυβέρνηση».

Παίρνοντας τον λόγο ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσος Τζήκας, τόνισε ότι παρά την συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, οι κλαδικές εκθέσεις της ΔΕΘ- Helexpo παρουσιάζουν βελτιωμένα στοιχεία χρόνο με τον χρόνο.

Αυξημένη κερδοφορία το 2016

«Το 2016 τα οικονομικά στοιχεία της ΔΕΘ–Helexpo ήταν βελτιωμένα και τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA), σημαντικά αυξημένα. Φέτος, εκτιμούμε ότι θα περάσει σε φάση κερδοφορίας και το εκθεσιακό κέντρου στο Μαρούσι», είπε ο κ. Τζήκας απαντώντας και στην κριτική που έχει εκφραστεί σχετικά με την διοργάνωση της Infacoma - Aquatherm στην Αθήνα, αντί στη Θεσσαλονίκη.

«Όταν μιλάμε για "εξωστρέφεια" δεν αναφερόμαστε μόνο στο εξωτερικό. Η Infacoma – Αquatherm διοργανώνεται στην Αθήνα για να τονωθεί η Έκθεση. Εξωστρέφεια είναι και η AgroThessaly στην Λάρισα (9-12/3) και η έκθεση Γούνας στην Καστοριά και άλλες διοργανώσεις που μας προτείνονται να αναλάβουμε».

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ–Helexpo κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, παίρνοντας αφορμή από την αναφορά στην Infacoma, αποκάλυψε ότι η Εταιρεία, προκειμένου να τονώσει τον κλάδο δομικών της βορείου Ελλάδος, για πρώτη, σε συνεργασία με την Enterprise Greece, διοργανώνει για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη επιχειρηματικές συναντήσεις (Β2Β) μεταξύ επιχειρήσεων από την Μέση Ανατολή και την βόρειο Ελλάδα.

Στο πλαίσιο αυτής διεύρυνσης και αναφερόμενος στην «Eλλήνων Κόσμημα», ο κ. Π. Καλπακίδης, πρόεδρος του Σ.Κ.Ω.Θ, και εκπρόσωπος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Κοσμηματοπωλών, της ΠΟΒΑΚΩ, δήλωσε ότι στα χρόνια της κρίσης, οι Έλληνες ανακάλυψαν και την οικονομική αξία του κοσμήματος, πέραν της αισθητικής, ενώ πρόσθεσε ικανοποιημένος ότι στη φετινή διοργάνωση μετέχουν και ξένοι οίκοι κατασκευαστών, λέγοντας ότι το ελληνικό κόσμημα ξεχωρίζει στην ευρωπαϊκή αργυροχρυσοχοΐα και ανταγωνιστή έχει μόνο το ιταλικό και αυτό στο design. Από το ελληνικό κόσμημα, πρόσθεσε, μπορεί να λείπουν τα brand names, αλλά υπερέχει στο στοιχείο της ιδιαιτερότητας της παραγωγής.

Στο μέγεθος των διοργανώσεων και την μεγάλη πρόκληση που αποτελούν για τους μηχανισμούς της ΔΕΘ-Helexpo, αναφέρθηκε ο αναπλ. γενικός διευθυντής κ. Τσαξιρλής αφού μέχρι και τον Ιούνιο θα υλοποιηθούν 15 κλαδικές εκθέσεις. Υπεύθυνη των Detrop - Oenos, είναι η κ. Σέβη Κάφφα.

Το προφίλ των Detrop – Oenos

Η διπλή έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο της Θεσσαλονίκης μεταξύ 3-6 Μαρτίου, σε 11 περίπτερα έναντι 6 περιπτέρων το 2015 και με περίπου 700 εκθέτες, έναντι 530. Έχουν προσκληθεί hosted buyers από 36 χώρες.

Στη διάρκεια των Detrop - Oenos, θα γίνουν δύο μεγάλα θεματικά αφιερώματα, ένα στο ελαιόλαδο και την ελιά και, το δεύτερο στα αποστάγματα, το ούζο και το τσίπουρο. Επίσης, θα λειτουργούν pop - up εστιατόρια, θεματικά, ενώ θα πραγματοποιηθεί και ο 10ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Ν.Α. Ευρώπης.

Στο Μαρούσι Ιnfacoma και Aquatherm

Μεταξύ 2-5 Μαρτίου οι δύο εκθέσεις θα συγκεντρώσουν 200 εκθέτες, συμμετοχές από 17 χώρο, σε χώρο 10.000 τ.μ. στο εκθεσιακό της ΔΕΘ - Helexpo στο Μαρούσι. Στο πλαίσιο των εκθέσεων θα γίνουν πάνω από 500 επιχειρηματικές συναντήσεις, ενώ η Aquatherm υποστηρίζεται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Επιχειρήσεων Πισίνας και Υδρομασάζ και η Infacoma, επίσης από τις οργανώσεις των αλουμινίου, σιδηροκατασκευών, υαλοπινάκων και την ομοσπονδία βιοτεχνών υδραυλικών.

Πολλοί θα είναι οι εμπορικές επισκέπτες από Ρωσία, Αίγυπτο, Λιβύη, Βουλγαρία και Σουηδία ενώ ομαδική συμμετοχή θα έχουν μέλη του Επιμελητηρίου της Τιμισοάρα της Ρουμανίας.

Ελλήνων Κόσμημα

Μεταξύ 3-6 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί στο Μetropolitan Expo η «Ελλήνων Κόσμημα». Η έκθεση αναπτύσσεται σε 12.000 τ.μ. και φιλοξενείς περισσότερες από 270 εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Αναμένεται ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα ξεπεράσει τις 4.000 άτομα.

Οι ξένοι εκθέτες προέρχονται από Σουηδία, Κύπρο, Βέλγιο, Ινδία, ΗΠΑ και Τουρκία.