Skip to main content

Δανιηλίδης για Flyover: Να μισθώσει η Πολιτεία καταμαράν για να μεταφέρονται οι πολίτες από ανατολικά στα δυτικά

Ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών τόνισε πως με την αξιοποίηση 10 καταμαράν θα αποσυμφορηθεί η Περιφερειακή Οδός της Θεσσαλονίκης κατά 20.000 με 25.000 αυτοκίνητα

Να μισθώσει η Πολιτεία καταμαράν για τις μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων από ανατολικά προς δυτικά και το αντίθετο, προκειμένου να αποσυμφορηθεί η κυκλοφοριακή κατάσταση στη Θεσσαλονίκη λόγω των εργασιών του Flyover, πρότεινε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης.

Μιλώντας στο Statusfm 107,7, ο κ. Δανιηλίδης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Έκανα πρόταση για θαλάσσια συγκοινωνία και πρότεινα να νοικιάσει η Πολιτεία 10 ταχύπλοα καταμαράν, τα οποία καθημερινά ανά τέταρτο, ανά μισή ώρα να κάνουν δρομολόγια από τη Μηχανιώνα, την Αγία Τριάδα, τον Μπαξέ, την Καλαμαριά, το Μέγαρο Μουσικής, τον Λευκό Πύργο και τον Ερυθρό Σταυρό και από εκεί (σ.σ. οι επιβάτες) να μεταφέρονται με τα μεγάλα λεωφορεία του ΟΑΣΘ δυτικά».

Και συνέχισε: «Από τα 120.000 - 130.000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Περιφερειακή Οδό, είναι πάνω από 30.000 αυτοκίνητα από την ανατολική Θεσσαλονίκη, τα οποία κυκλοφορούν καθημερινά από ανατολικά προς δυτικά το πρωί και από δυτικά προς ανατολικά το μεσημέρι και το απόγευμα. Αν από αυτά τα 32.000 - 33.000 αυτοκίνητα, περιορίσουμε κατά 25.000 - 20.000 τα αυτοκίνητα αυτά με τη θαλάσσια συγκοινωνία θα υπάρχει τρομερή ανακούφιση».

Τριπλοβάρδιες για να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα το έργο

O κ. Δανιηλίδης επέμεινε στην πρότασή του για τριπλοβάρδιες ώστε να ολοκληρωθεί το έργο πιο γρήγορα.

«Τα έργα αυτά δουλεύουν με τρεις βάρδιες και δεν έχει καμία σχέση με εργασιακό μεσαίωνα. Οι εργαζόμενοι το ζητάνε να δουλεύουν νυχτερινή βάρδια όχι μόνο για οικονομικούς λόγους αλλά και γιατί η δουλειά το βράδυ είναι πιο άνετη. Για όλη τη διάρκεια κατασκευής του έργου να δουλεύουν τρεις βάρδιες σε όλα τα μέτωπα. Υπάρχει νομικό πλαίσιο για να γίνει νέα διαπραγμάτευση με την κοινοπραξία», ανέφερε χαρακτηριστικά, εκτιμώντας ότι έτσι ο χρόνος κατασκευής θα περιοριστεί στους 24 μήνες.

«Έχω τοποθετηθεί θετικά για το έργο του Fly Over όμως δεν είναι σωστά μελετημένο. Έπρεπε να προηγηθεί ο εξωτερικός δακτύλιος καθώς έχει πολλαπλασιαστεί ο αριθμός των Βαλκάνιων επισκεπτών» επισήμανε σε άλλο σημείο λέγοντας πως το έργο δεν προετοιμάστηκε καλά και ότι «η Πολιτεία για μία ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι τρέχει εκ των υστέρων».