Skip to main content

ΑΒ Βασιλόπουλος: Τέσσερα νέα σούπερ- μάρκετ στη θέση των πρώην Deal

Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα στους στόχους της ΑΒ Βασιλόπουλος, για ανάπτυξη δικτύου το 2015. Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε μία χρονιά στο δίκτυο.

Τέσσερα νέα καταστήματα άνοιξε μέσα σε διάστημα 15 ημερών, στη Θεσσαλονίκη, η «ΑΒ Βασιλόπουλος Α.Ε.», σε σημεία που μέχρι πρότινος λειτουργούσαν τα τέσσερα τελευταία σούπερ- μάρκετ της Deal. Η «ΑΒ Βασιλόπουλος», ελληνικός βραχίονας του βελγικού ομίλου Delhaize, τοποθετείται ακόμη πιο δυναμικά στην αγορά, μπαίνοντας μάλιστα στην καρδιά του κέντρου της Θεσσαλονίκης, βάζοντας μπροστά την ιστορική της ταυτότητα, το γνωστό «...και του πουλιού το γάλα».

Η «ΑΒ Βασιλόπουλος», έχοντας το μεγάλο ατού του μηδενικού δανεισμού, για το 2015 έχει προγραμματίσει επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ σε ανάπτυξη δικτύου και ανακαινίσεις των μεγάλων καταστημάτων, πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2013 και συνεχίζει με σκοπό να φέρει μία εντελώς νέα αισθητική στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Στα 13 καταστήματα «ΑΒ Βασιλόπουλος», που υπήρχαν στη Θεσσαλονίκη, προστέθηκαν από τις 28 Μαΐου ως και την περασμένη Παρασκευή άλλα τέσσερα: στο 90 της οδού Κασσάνδρου, στον αριθμό 88 της Μπότσαρη, επί της λεωφόρου Στρατού 20 και, στο 3 της οδού Αγίας Σοφίας. Σε αυτά τα τέσσερα καταστήματα, τα οποία ανακαινίσθηκαν και προστέθηκαν νέα τμήματα, απασχολούνται συνολικά 70 άτομα, ενω όπως πληροφορήθηκε η Voria.gr, η «ΑΒ Βασιλόπουλος», απασχολεί και πολλούς από τους υπαλλήλους των πρώην «Deal».

Όπως δήλωσε η κ. Χρυσούλα Αρχοντάκη, του Τμήματος Επικοινωνίας της εταιρείας, η «AB Bασιλόπουλος» η προσθήκη των νέων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη εντάσσεται στο προγραμματισμό που θέλει ενίσχυση της αλυσίδας στη βόρειο Ελλάδα, όπως επίσης στα κεντρικά της χώρας και την Κρήτη.

Οι προγραμματισμένες επενδύσεις των 100 εκατ. ευρώ για το 2015, αποτελούν τη συνέχεια ενός πολύ μεγάλου επενδυτικού σχεδίου που υλοποιήθηκε στη πενταετία 2010 - 2014 και ανήλθε σε 262 εκατ. ευρώ. Από το ποσό αυτό, 180 εκατ. επενδύθηκαν στο άνοιγμα νέων καταστημάτων  και τα υπόλοιπα 82 εκατομμύρια σε ανακαινίσεις σούπερ μάρκετ.

Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» που στα τέλη του 2014 είχε στο δίκτυό της 308 καταστήματα (αριθμός που ήδη ξεπεράστηκε) έχει σαν στόχο, τη φετινή χρονιά να επιτύχει νέα αύξηση πωλήσεων, ώστε να πιάσει τα 2 δισ. ευρώ σε καθαρές πωλήσεις. Σημειωτέον ότι το 2014, η εταιρεία, αύξησε τις καθαρές της πωλήσεις κατά 3%, στα 1,790 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν και διαμορφώθηκαν σε 51,557 εκατ. ευρώ.