Skip to main content

Αύξηση πωλήσεων στα υποδήματα την τριετία 2006-2008

Ενισχυμένες παρουσιάστηκαν οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων υποδημάτων την τελευταία τριετία, 2006 -2008, όπως προκύπτει από τη σχετική κλαδική μελέτη της Icap Group.
Αύξηση παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων υποδημάτων την τελευταία τριετία, 2006 -2008, όπως προκύπτει από τη σχετική κλαδική μελέτη, η οποία κυκλοφόρησε από τη διεύθυνση οικονομικών μελετών της Icap Group.

Η άνοδος των πωλήσεών τους αποδίδεται στην ανάπτυξη των δικτύων καταστημάτων των συγκεκριμένων επιχειρήσεων, αλλά και στη διαφήμιση - προβολή, που πραγματοποιείται από αυτές. Επίσης, η γεωγραφική εξάπλωση των εξεταζόμενων αλυσίδων έχει ξεπεράσει σε πολλές περιπτώσεις τα όρια των δύο μεγαλύτερων αστικών κέντρων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) και πραγματοποιείται πλέον σε αρκετές πόλεις της περιφέρειας.

Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων υποδημάτων (με τουλάχιστον 3 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν «κάτω» από το ίδιο εμπορικό σήμα) εμφάνισαν ανοδική πορεία την περίοδο 2006-2008, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 10,6%. Την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις υποδημάτων, μέσω των αλυσίδων, σημείωσαν μέση ετήσια αύξηση της τάξης του 10%, συγκεντρώνοντας το 87,7% της συνολικής αγοράς των αλυσίδων το 2008.

Το μεγαλύτερο ποσοστό επί των συνολικών πωλήσεων υποδημάτων των αλυσίδων καταλαμβάνουν τα γυναικεία υποδήματα, με μερίδιο συμμετοχής 71,8% το 2008, ακολουθεί η κατηγορία των παιδικών υποδημάτων, με ποσοστό 16% περίπου, ενώ τα ανδρικά καταλαμβάνουν το μικρότερο ποσοστό στο σύνολο των πωλήσεων υποδημάτων από τις αλυσίδες (12,3% το 2008).