Skip to main content

Αύξηση 40 εκατ.ευρώ στον τζίρο του κρασιού εν μέσω κρίσης

Eκδήλωση με θέμα: «Ενέργειες Προώθησης Πωλήσεων των Ελληνικών Κρασιών στη Γερμανική Αγορά» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εκθέσεων DETROP και OENOS.

Στο πλαίσιο των εκθέσεων DETROP & OENOS, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα: «Ενέργειες Προώθησης Πωλήσεων των Ελληνικών Κρασιών στη Γερμανική Αγορά». O κ. Κωνσταντίνος Σιούμης, σύμβουλος της εταιρίας ICAP, επισήμανε πως ο οίνος πρόσθεσε 40 εκατ. ευρώ στον τζίρο του την τετραετία 2007-2011, επιδεικνύοντας αντίσταση στις δυσμενείς συνέπειες της κρίσης, καθώς έχει εξαγωγικό προσανατολισμό.

Ωστόσο, μολονότι ο τζίρος του κλάδου αυξάνεται, συρρικνώνεται η κερδοφορία του.

Για να αυξηθεί η τελευταία, κατά τον ίδιο, χρειάζεται να υπάρξει καλύτερη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και των δικτύων διανομής, μείωση των χρόνων πίστωσης, που δίνουν οι οινοποιητικές επιχειρήσεις και ελάττωση των διοικητικών δαπανών.

Πάντως, οι φορείς του οίνου είναι αισιόδοξοι για την προώθηση της εξωστρέφειας των ελληνικών κρασιών, καθώς σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου, κ. Α. Ρούβαλη, η παγκόσμια ζήτηση για κρασί θα διευρυνθεί μέχρι το 2016 κατά 2,5 δις. φιάλες.

Αναλύοντας τα πλεονεκτήματα της ελληνικής αγοράς οίνου, ο ίδιος υπογράμμισε ότι ο κλάδος έχει στρατηγικό σχέδιο, αλλά και ιδιαίτερα προϊόντα, τα οποία είναι απόρροια των κλιματολογικών συνθηκών στις διάφορες περιοχές της χώρας.