Skip to main content

Απάντηση δήμου Πυλαίας στη Voria.gr για τα χαλασμένα φανάρια

Τι αναφέρει στην επιστολή του ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη τι απαντά η Voria.gr.

Επιστολή-απάντηση στη Voria.gr για τη δημοσίευση του θέματος των χαλασμένων φαναριών στην κεντρική οδό της Πυλαίας(δείτε εδώ) απέστειλε η Αντιδημαρχία Τεχνικών Υπηρεσιών του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη. Ακολoυθεί η επιστολή του δήμου Πυλαίας και στη συνέχεια η απάντηση της Voria.gr.

«Αγαπητοί κύριοι,

Σχετικά με πρόσφατη ανάρτησή σας με θέμα τη λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών στην Πυλαία, στον κόμβο Προφήτη Ηλία, και την αναφορά πως είναι εκτός λειτουργίας για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς ο δήμος να παρεμβαίνει για την αποκατάσταση της βλάβης τους, θα θέλαμε για την αποκατάσταση της πραγματικής εικόνας του θέματος να σημειώσετε τα εξής:

1. Ο δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη έχει συνάψει σύμβαση τακτικής συντήρησης για τους φωτεινούς σηματοδότες, με εξειδικευμένο εξωτερικό συνεργάτη-τεχνική εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει όχι απλά να τους συντηρεί αλλά και να αποκαθιστά τη λειτουργία τους ακόμη και σε περιπτώσεις βλαβών πέραν αυτών της συνήθους χρήσης τους.

2. Ο χρόνος αποπεράτωσης των βλαβών είναι το πολύ 24-48 ώρες από τη στιγμή της ενημέρωσης των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου, ανάλογα με τη σοβαρότητα της βλάβης και είναι πραγματικά άμεσος και σε πλήρη αντίθεση με τις γνωστές καθυστερήσεις και την αδιαφορία της δημόσιας διοίκησης σε ανάλογα θέματα.

3. Ενδεικτικά, για την ταχύτητα του χρόνου αποκατάστασης των βλαβών, είναι τα δύο πιο πρόσφατα περιστατικά που παρουσιάστηκαν στις 15 και τις 19 Ιανουαρίου 2013, (λόγω πρόσκρουσης οχήματος και λόγω βλάβης ηλεκτρονικού εξαρτήματος) η αποκατάσταση των οποίων έγινε εντός 24 και 48 ωρών αντιστοίχως, όπως βεβαιώνει και σχετική αναφορά του τεχνικού συνεργάτη, η οποία είναι στη διάθεσή σας.
Με βάση τα παραπάνω, το βίντεο που σας έστειλαν και το οποίο ευλόγως αναρτήσατε στην ιστοσελίδα σας ως πληροφορία, είναι προφανές πως αποτελεί δείγμα κακόπιστης ενέργειας από κάποιον που θέλει να δημιουργήσει λανθασμένες εντυπώσεις, επιθυμώντας να εξυπηρετήσει ιδιοτελή συμφέροντα και όχι την αλήθεια

Με την ελπίδα της δημοσίευσης,
Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη
Αντιδημαρχία Τεχνικών Υπηρεσιών».

Απάντηση Voria.gr:

Ο ρόλος των Μέσων Ενημέρωσης πρέπει να είναι η ανάδειξη των προβλημάτων των πολιτών, με στόχο την επίλυσή τους. Εμείς δεν μπορούμε να αποδώσουμε κακοπιστία σε αναγνώστες μας οι οποίοι ταλαιπωρούνται από λάθη, παραλείψεις ή καθυστερήσεις της πολιτικής (κεντρικής ή τοπικής) εξουσίας και μας καλούν να κάνουμε απλώς το καθήκον μας. Αντιθέτως, τους ευχαριστούμε και τους προτρέπουμε να συνεχίσουν να μας μεταφέρουν ζητήματα που κάνουν δύσκολη την καθημερινότητά τους.

Άλλωστε, η συγκεκριμένη καταγγελία του αναγνώστη επιβεβαιώθηκε από μαρτυρίες των κατοίκων της Πυλαίας, όπως τις περιέγραψαν στο δημοσιογραφικό τμήμα της Voria.gr και αναφέρονται στη σχετική ανάρτηση. Έκαναν μάλιστα λόγο για ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί καιρό την περιοχή.

Οφείλουμε, πάντως, να αναγνωρίσουμε ότι, μετά το δημοσίευμα, ο δήμος αποκατέστησε γρήγορα τη βλάβη στους φωτεινούς σηματοδότες. Ελπίζουμε οι αρμόδιες υπηρεσίες να λειτουργούν με την ίδια, γιατί όχι και με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα, από αυτήν που αναφέρετε στην επιστολή σας και χωρίς να χρειάζονται σχετικά δημοσιεύματα.