Skip to main content

Απάντηση Δ. Δέλτα στο δημοσίευμα της Voria για τον δρόμο στο Καλοχώρι

Τι αναφέρει ο δήμος για το συγκεκριμένο πρόβλημα που δημιουργήθηκε στο Καλοχώρι και τη γενικότερη κατάσταση σε όλο το οδικό δίκτυο της ΑΒΣ Καλοχωρίου.

Σε διευκρινίσεις αναφορικά με το σημερινό δημοσίευμα της Voria.gr με τίτλο «Τρύπιος δρόμος στο Καλοχώρι – χωρίς άσφαλτο για δύο μήνες ο δήμος Δέλτα» προχωράει ο δήμος Δέλτα (δείτε εδώ).

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, το συγκεκριμένο κομμάτι του οδικού δικτύου συντηρήθηκε επί των ημερών του δήμου με τριπλή διάστρωση υλικού.

«Δεδομένου όμως ότι από το συγκεκριμένο σημείο περνά εξαιρετικά μεγάλος όγκος οχημάτων και μάλιστα βαρέων, καθώς η σύνδεση του Λιμανιού με την ΠΑΘΕ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, δημιουργούνται πολύ συχνά τέτοια προβλήματα. Η αρμόδια Υπηρεσία επιλήφθηκε άμεσα του προβλήματος, ωστόσο το γεγονός ότι υπάρχει μονίμως νερό αφενός καθιστά άνευ αποτελέσματος τη ρίψη ασφαλτικού υλικού (κάτι που έγινε αρχικά, αλλά χωρίς αποτέλεσμα) και αφετέρου αποτελεί ένδειξη διαρροής. Γι' αυτό κλήθηκε η ΕΥΑΘ να παρέμβει για να διορθώσει τη διαρροή και να προχωρήσουμε στη συντήρηση του οδοστρώματος. Αυτό επρόκειτο να γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο, όμως πράγματι όπως ενημερωθήκαμε ο προγραμματισμός άλλαξε από την ΕΥΑΘ και θα γίνει στις 5-6 Μαΐου. Αμέσως μετά η τεχνική Υπηρεσία του Δήμου θα αποκαταστήσει το οδόστρωμα», σημειώνει ακόμα ο δήμος. 

Μάλιστα συμπληρώνει πως «δυστυχώς, μέχρι τότε δεν μπορεί ο Δήμος να κάνει καμία εργασία» και διευκρινίζει ότι δεν είναι θέμα βούλησης της διοίκησης αλλά θέμα τεχνικό.

Ο δήμος συνέχισε στην ανακοίνωσή του σχολιάζοντας γενικότερα την κατάσταση σε όλο το οδικό δίκτυο της ΑΒΣ Καλοχωρίου και τις ενέργειες του δήμου

«Το θέμα της οδοποιίας, της έλλειψης αντιπλημμυρικών, της ανάπτυξης βιομηχανικών μονάδων κλπ στη συγκεκριμένη περιοχή δεν είναι ένα πρόβλημα σημερινό, αλλά μετρά 30-40 χρόνια. Από την πρώτη μέρα στη διοίκηση του Δήμου Δέλτα προσπαθούμε και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για να κρατάμε το οδόστρωμα σε καλή κατάσταση στη συγκεκριμένη περιοχή. Κάνουμε συνεχώς παρεμβάσεις στην οδοποιία γιατί πιστεύουμε ότι η οικονομική κι επιχειρηματική δραστηριότητα πρέπει να στηριχθεί. Βέβαια πάντα στο μέτρο των αρμοδιοτήτων μας αλλά και των οικονομικών και διαδικαστικών δυνατοτήτων του Δήμου», τονίζει.

Επισημαίνει όμως πως το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί καθολικά με αυτό τον τρόπο σε μια Άτυπη Βιομηχανική Συγκέντρωση (ΑΒΣ) που μετρά 3-4 δεκαετίες μέσα σε αγροτεμάχια, χωρίς κανένα κεντρικό σχεδιασμό για τις αναγκαίες υποδομές και με το οδόστρωμα να επιβαρύνεται με διαρκή διέλευση οχημάτων βαρέως τύπου.

«Το θέμα πρέπει να αντιμετωπιστεί κεντρικά, από τα συναρμόδια υπουργεία και για το λόγο αυτό έχουμε απευθυνθεί πολλές φορές στους αρμόδιους υπουργούς εγγράφως αλλά και με δημόσιες δηλώσεις, τόσο για τα αντιπλημμυρικά όσο και για τα ημιτελή μεγάλα έργα σύνδεσης οδικής σύνδεσης του Λιμανιού με την εθνική και την Εγνατία οδό. Μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, κάναμε μια αναλυτική ενημέρωση στον αν. Υπουργό Οικονομίας & Ανάπτυξης Αλ. Χαρίτση και τον καλέσαμε για να επισκεφτούμε την περιοχή και να αναζητηθούν άμεσα τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων με έργα οδοποιίας, αντιπλημμυρικά, αποστράγγισης και απορροής υδάτων. Και είναι πολύ ευχάριστο ότι η δρομολόγηση των αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή αλλά και της δημιουργίας και δεύτερης Βιομηχανικής Περιοχής στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ήδη στους στόχους του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης», καταλήγει ο δήμος.