Skip to main content

Αλουμύλ: Αύξηση πωλήσεων για τον όμιλο και μείωση των ζημιών

Ο όμιλος Αλουμύλ, δίνοντας έμφαση στις διεθνείς πωλήσεις, πέτυχε αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων κατά 12,7%, παρά τη δύσκολη συγκυρία στην Ευρώπη.

Αύξηση πωλήσεων και μείωση των προ φόρων ζημιών της σημείωσε η Αλουμύλ το εννεάμηνο του  2015.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά  12,7% την εξεταζόμενη περίοδο, φθάνοντας τα 140,2 εκατ. ευρώ έναντι 124,4 εκατ. ευρώ του περυσινού εννεαμήνου.  

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 27,9 εκατ. ευρώ, έναντι 24,6 εκατ. ευρώ του 2014, σημειώνοντας αύξηση 13,1%.

Στα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζεται μείωση ζημιών κατά 7,2% περίπου, στα μείον 6,8 εκ. Ευρώ, (έναντι ζημιών 7,3 εκ. ευρώ).

Όσον αφορά στα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις στο 9μηνο του 2015 αυξήθηκαν κατά 6,2%, στα 82,8 εκ. Ευρώ, έναντι 77,9 εκ. ευρώ στο 9μηνο του 2014. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 8,7 εκ. ευρώ, έναντι 9,6 εκ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση 9%. Οι ζημιές προ φόρων παρουσίασαν αύξηση και διαμορφώθηκαν στα μείον 10 εκ. ευρώ περίπου έναντι ζημιών 7 εκ. ευρώ.

Η διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση συνεχίζεται, με συνέπεια την ασθενική διεθνή ζήτηση, ιδιαιτέρως στις αγορές των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου και την κάμψη της ζήτησης του βιομηχανικού προφίλ στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα η συνεχιζόμενη δημοσιονομική κρίση και οι περιορισμοί στη διακίνηση κεφαλαίων λόγω των capital controls, έχει ως συνέπεια την παρατεινόμενη πτώση της εγχώριας κατασκευαστικής και επισκευαστικής δραστηριότητας. Ο όμιλος όπως και η εταιρία εξακολουθούν να παρουσιάζουν ζημιές, τόσο στα αποτελέσματα προ φόρων όσο και στα καθαρά αποτελέσματα, ως συνέπεια των ανωτέρω γεγονότων τα οποία οδηγούν σε πτώση της ζήτησης αλλά και σε ανάγκη δημιουργίας πρόσθετων προβλέψεων για την κάλυψη επισφαλών απαιτήσεων.

Παρόλα αυτά συνεχίζεται η προσπάθεια αύξησης των εξαγωγών δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην ενίσχυση της εμπορικής παρουσίας στη Ρωσία, την Αμερική, την Ασία και την Αφρική καθώς επίσης και στην περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Νοτιοανατολική και Δυτική Ευρώπη καθώς και στη Μέση Ανατολή.