Skip to main content

Aldi Hellas: 400 καταστήματα σε Ελλάδα και 5 logistics centers

Τριαντά ένα καταστήματα discount και 2 logistics centers, έχει υλοποιήσει η ALDI HELLAS μέχρι σήμερα στην Ελλάδα, επενδύοντας περί τα 400 εκατ. ευρώ.
Με σταθερό ρυθμό συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου 400 καταστημάτων  και της δημιουργίας 5 κέντρων  αποθήκευσης και διανομής εμπορευμάτων(Logistics-Centers)  της αλυσίδας discount Aldi Hellas, θυγατρικής του γερμανικού εμπορικού κολοσσού, που υπολογίζεται ότι ως συνολική επένδυση θα προσεγγίσει το ποσό των 2 δισ. ευρώ μέχρι το 2016. Μέχρι σήμερα η διεθνής αλυσίδα Aldi έχει δημιουργήσει 31 καταστήματα discount πανελλήνια και δυο logistics centers τα οποία θα είναι έτοιμα για λειτουργία εντός του 2010, ενώ οι μέχρι σήμερα υλοποιημένες επενδύσεις στην Ελλάδα κυμαίνονται στα  350-400 εκατ. ευρώ.  Όπως οι περισσότερες πολυεθνικές που εισέρχονται στην ελληνική αγορά, έχουν το εφαλτήριο τους στη Βόρεια Ελλάδα έτσι και  η αλυσίδα Aldi Hellas έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη. Η Aldi Hellas  ξεκίνησε το δίκτυό της από τη Βόρεια Ελλάδα και εν συνεχεία ξεκίνησε να επεκτείνεται προς την υπόλοιπη χώρα και  και τελικά στον πολυπληθέστερο νομό της Αττικής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη Voria.gr o γενικός διευθυντής της Αldi Hellas κ. Εμμανουήλ Χριστοδούλου, η Aldi διαθέτει σήμερα ένα δίκτυο 31 καταστημάτων σε όλη την επικράτεια. Αρχές Οκτωβρίου εγκαινιάστηκαν τα καταστήματα Aldi στην Αθήνα, ένα στη Λυκόβρυση, ένα στον Ταύρο και ένα στο Αγρίνιο. Παράλληλα, αναφέρει ότι  βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής δύο διαμετακομιστικά κέντρα, τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία στα μέσα του 2010.
“Στόχος μας είναι να καταλάβουμε μια σημαντική θέση στην αγορά, αντίστοιχη με αυτή που αρμόζει στον εφευρέτη του discount», τονίζει ο κ. Χριστοδούλου. Παράλληλα βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής δύο διαμετακομιστικά κέντρα, τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία στα μέσα του 2010 στην Πάτρα και Θεσσαλονίκη.  Σε ότι αφορά το τμήμα  των logistics centers το διάστημα αυτό κατασκευάζεται από την Ελλάκτωρ και την αυστριακή Strabag ένα κέντρο αποθήκευσης και διάθεσης εμπορευμάτων  72.000 τ.μ. στη Σίνδο, που αποτελεί  επένδυση ύψους 130 εκατ. ευρώ, ενώ στην Πάτρα σε έκταση 160 στρεμμάτων κατασκευάζεται  ένα logistics center 40.000 τ.μ., επένδυση ύψους 35 εκατ. ευρώ.

5 logistics centers θα δημιουργήσει στην Ελλάδα η Aldi
 
Παράλληλα η αλυσίδα δρομολογεί τη δημιουργία logistics center στη Λάρισα σε οικόπεδο 236 στρεμμάτων, ενώ στα σχέδια είναι και η δημιουργία αποθηκευτικού κέντρου στην Αττική έκτασης 60.000 τ.μ. και επένδυσης 120 εκατ. ευρώ., καθώς και τη δημιουργία σε βάθος χρόνου logistics centers σε Κρήτη. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα logistic center στη Θεσσαλονίκη 28.000 τ.μ..

Σχετικά με τους μελλοντικούς ρυθμούς ανάπτυξης του δικτύου μας, αυτή θα συνεχίσουν σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ομίλου να ακολουθούν του σημερινούς ρυθμούς, επισημαίνει ο κ. Χριστοδούλου. Οσον αφορά τη φιλοσοφία και το μυστικό επιτυχίας της παγκόσμιας αλυσίδας discount ο κ. Χριστουδουλου αναφέρει ότι «το όνομα ALDI αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές διεθνώς. Ταυτίζεται με την αδιαπραγμάτευτα υψηλή ποιότητα και τις σταθερά προνομιακές τιμές. Στην ALDI εφαρμόζουμε τη δική μας τιμολογιακή και προϊοντική πολιτική και έτσι προσφέρουμε είδη διατροφής και άλλα καταναλωτικά προϊόντα σε εξαιρετική ποιότητα και συμφέρουσες τιμές. Αυτό αποτελεί τη βάση της επιτυχίας μας και της αξιόπιστης σχέσης με τους πελάτες μας». Κατά τον κ. Χριστοδούλου, τα υψηλά ποιοτικά standard που θέτει ο όμιλος  σε όλους τους τομείς της δραστηριότητας του, καθώς και η συνέπεια που τον χαρακτηρίζει έναντι των πελατών, αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας.

Στα καταστήματά Aldi, στα οποία πληρούνται οι υψηλότερες προδιαγραφές υγιεινής και ευκολίας αγορών για τους πελάτες, όπως τονίζει προσφέρουν μια μόνιμη γκάμα 1000 προϊόντων πολύ υψηλής ποιότητας, εκ των οποίων το 50% είναι ελληνικής παραγωγής.

Εν κατακλείδι ο κ. Χριστδούλου υπογραμμίζει ότι «μέσα στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία, η φιλοσοφία καθώς και το επιχειρηματικό μας μοντέλο μας επιτρέπουν να δίνουμε την δυνατότητα στον Έλληνα καταναλωτή να προμηθεύετε ποιοτικά τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στις χαμηλότερες τιμές».

Ιστορία

 Η ιστορία της διεθνούς αλυσίδας ξεκίνησε το 1913, οπότε ιδρύθηκε η  οικογενειακή επιχείρηση ALDI στο Έσσεν της Γερμανίας.
Η ALDI είναι η πρώτη εταιρία που δημιούργησε τις ευρωπαικές εκπτωτικές αλυσίδες στην Ευρώπη, καθώς  είχε την ιδέα να διαθέτει αποκλειστικά προϊόντα με τη μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια για τον πελάτη στις ελκυστικότερες δυνατές τιμές.